Bestel informatie

Bestelinformatie

Op deze pagina leest u alles over onze online ticketshop, telefonische reserveringen, problemen met uw tickets, rolstoelplaatsen, etc. Heeft u nog een vraag die hier niet bij staat? Kijk dan nog eens op onze servicepagina of neem contact met ons op.

Ticketshop

Onze online ticketshop wordt verzorgd door onze partner VanPlan. Wanneer u op de button ”Reserveer nu tickets” klikt op onze evenementen pagina, wordt u doorverwezen naar de ticketshop. Indien u problemen heeft met het bestellen van de tickets of indien u de tickets niet heeft ontvangen, verzoeken wij u om contact op te nemen met VanPlan, omdat wij hier geen inzage in hebben.

V: Ik heb online tickets via VanPlan gekocht, maar er is iets mis. Wat nu?
A: Heb je een vraag omdat je bijvoorbeeld je tickets nergens meer kunt vinden? Of heb je een andere vraag m.b.t. je tickets? Je kunt tijdens kantooruren (ma-vrij van 8.00 – 16.30 uur) mailen naar info@vanplan.nl of bellen met 050-584 4429, dan word je meteen geholpen.

Buiten kantooruren (en ook in het weekend) kun je met je vragen over je tickets terecht bij onze collega’s van Link2Ticket via 06-11350874 of Ticketpoint 0900-9000 8000.

V: Hoe en wanneer ontvang ik mijn tickets?
A: Wanneer je tickets besteld hebt via VanPlan, ontvang je een bevestiging in je mailbox. Ook e-tickets ontvang je in je mailbox. Print deze uit en neem deze mee naar het evenement. Het kan ook zijn dat je kaarten per post toegestuurd krijgt i.p.v. e-tickets.

V: Wat zijn servicekosten?
A: Servicekosten worden berekend over de prijs van een entreeticket voor een evenement of voorstelling voor onder andere:

– Diensten op locatie zoals veiligheid en antifraude maatregelen.
– Implementatie elektronische systemen, zoals scannen van tickets om lange wachtrijen te voorkomen en een snelle doorstroom te bevorderen.

Openingstijden

U kunt 24 uur per dag online kaarten reserveren via de website, in de ticketshop. De telefonische kassa is doordeweeks dagelijks tussen 11.00 tot 15.00 uur geopend.

Telefoonnummer: 06-51 10 48 08.

Reserveren & betalingsmogelijkheden

Theater- en/of concertkaarten bestellen kan online via www.koepeltheater.nl of telefonisch via 06-51 10 48 08. Indien u aan de kassa nog moet afrekenen kunt u pinnen of contant betalen. Het Koepeltheater is niet aangesloten bij bijvoorbeeld de Nationale Theaterbon, de Podium Cadeaukaart, CJP-Pas, VVV bonnen of een andere type tegoedbon. Deze kunnen daarom ook niet bij ons worden ingeleverd.

Online en telefonisch bestellen

Wanneer u via onze online ticketshop tickets bestelt, betaalt u altijd servicekosten (10% van de ticketprijs per kaart). In de online ticketshop worden de e-tickets naar u gemaild of tegen een vergoeding van € 1,- naar u ge-sms’t (dit is niet nodig wanneer u de e-tickets afdrukt). Voor de betaling in de online ticketshop betaalt u € 0,85 transactiekosten.

Wanneer u via onze telefonische ticketshop tickets bestelt, betaalt u altijd servicekosten (€ 2,50 per kaart). U krijgt een betalingsverzoek en een bevestiging zodra het bedrag bij ons is binnen gekomen. De tickets zijn pas definitief gereserveerd als wij uw betaling hebben ontvangen. U kunt de tickets die u per telefoon heeft besteld één uur voor het betreffende concert afhalen bij de ticketkassa in het Koepeltheater.
Telefoonnummer: 06-51 10 48 08.

Vindt het concert binnen vijf werkdagen plaats na uw telefonische reservering, dan kunnen wij uw betaling niet meer verifiëren. Wij noteren uw gegevens en reserveren de tickets. U kunt dan contant of met de pin betalen bij de kassa en u kunt de tickets één uur voor het betreffende concert afhalen bij de ticketkassa in het Koepeltheater.

Ticket aan de deur/kassa

Aan de deur zijn bij sommige concerten of voorstellingen nog tickets beschikbaar. Indien u zeker wilt zijn van een ticket, bestel deze dan op tijd online. Aan de deur/kassa gelden dezelfde prijzen als wanneer u telefonisch tickets reserveert.

Koop tickets voor het Koepeltheater altijd via de officiële website (www.koepeltheater.nl) online, telefonisch of aan de kassa. Er zijn meerdere websites die onze tickets voor een onnodige, hogere prijs proberen door te verkopen.

Rolstoelplaatsen

Wilt u gebruik maken van onze rolstoelplaatsen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Voor deze plaatsen geldt hetzelfde tarief als de reguliere tickets. De zaalmanager zal u vooraf aan het concert uw stoel en/of rolstoelplaats wijzen.
Telefoonnummer: 06-51 10 48 08

Service & veel gestelde vragen

Heeft u nog een vraag die hier niet bij staat? Kijk dan nog eens op onze servicepagina of neem contact met ons op.