Bestel informatie

Bestelinformatie

Op deze pagina leest u alles over onze online ticketshop, problemen tijdens het bestelproces, rolstoelplaatsen, etc. Heeft u nog een vraag die hier niet bij staat? Kijk dan nog eens op onze servicepagina of neem contact met ons op.

Ticketshop

Onze online ticketshop wordt verzorgd door onze partner VanPlan. Wanneer u op de button ”Reserveer nu tickets” klikt op onze evenementen pagina, wordt u doorverwezen naar de ticketshop. Indien u problemen heeft met het bestellen van de tickets of indien u de tickets niet heeft ontvangen, verzoeken wij u om contact op te nemen met VanPlan, omdat wij hier geen inzage in hebben.

V: Ik heb online tickets via VanPlan gekocht, maar er is iets mis. Wat nu?
A: Heb je een vraag omdat je bijvoorbeeld je tickets nergens meer kunt vinden? Of heb je een andere vraag m.b.t. je tickets? Je kunt tijdens kantooruren (ma-vrij van 8.00 – 16.30 uur) mailen naar info@vanplan.nl of bellen met 050-584 4429, dan word je meteen geholpen.

Buiten kantooruren (en ook in het weekend) kun je met je vragen over je tickets terecht bij onze collega’s van Link2Ticket via 06-11350874 of Ticketpoint 0900-9000 8000.

V: Hoe en wanneer ontvang ik mijn tickets?
A: Wanneer je tickets besteld hebt via VanPlan, ontvang je een bevestiging in je mailbox. Ook e-tickets ontvang je in je mailbox. Print deze uit en neem deze mee naar het evenement. Het kan ook zijn dat je kaarten per post toegestuurd krijgt i.p.v. e-tickets.

V: Wat zijn servicekosten?
A: Servicekosten worden berekend over de prijs van een entreeticket voor een evenement of voorstelling voor onder andere:

– Diensten op locatie zoals veiligheid en antifraude maatregelen.
– Implementatie elektronische systemen, zoals scannen van tickets om lange wachtrijen te voorkomen en een snelle doorstroom te bevorderen.

De prijzen op onze website zijn inclusief servicekosten.

Openingstijden

U kunt 24 uur per dag online kaarten reserveren via de website, in de ticketshop.

Reserveren & betalingsmogelijkheden

Theater- en/of concertkaarten bestellen kan online via www.koepeltheater.nl.Het Koepeltheater is niet aangesloten bij bijvoorbeeld de Nationale Theaterbon, de Podium Cadeaukaart, CJP-Pas, VVV bonnen of een andere type tegoedbon. Deze kunnen daarom ook niet bij ons worden ingeleverd.

Ticket aan de deur/kassa

Aan de deur zijn bij sommige concerten of voorstellingen nog tickets beschikbaar. Indien u zeker wilt zijn van een ticket, bestel deze dan op tijd online. Aan de deur/kassa gelden dezelfde prijzen als op de website, tenzij het Koepeltheater zelf het evenement niet organiseert is het mogelijk dat een organisatie aan de deur een andere prijs vraagt. U kunt de organisator van het evenement op de evenementenpagina raadplegen.

Koop tickets voor het Koepeltheater altijd via de officiële website (www.koepeltheater.nl) online. Er zijn meerdere websites die onze tickets voor een onnodige, hogere prijs proberen door te verkopen.

Rolstoelplaatsen

Wilt u gebruik maken van onze rolstoelplaatsen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Voor deze plaatsen geldt hetzelfde tarief als de reguliere tickets. De zaalmanager zal u vooraf aan het concert uw stoel en/of rolstoelplaats wijzen. Stuur een e-mail naar info@koepeltheater.nl indien u een rolstoelplaats wilt reserveren.

Service & veel gestelde vragen

Heeft u nog een vraag die hier niet bij staat? Kijk dan nog eens op onze servicepagina of neem contact met ons op.